Politica de retur

Această politică de retur este valabilă pentru achizițiile efectuate pe website-ul ReduceriPeBune.ro și este conformă cu legislația aplicabilă din România și Uniunea Europeană privind protecția consumatorilor (O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii).


1. Dreptul de retragere

  • Aveți dreptul de a vă retrage din contract, respectiv de a returna un produs achiziționat online, în termen de 14 zile calendaristice, fără a fi nevoit să justificați decizia și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare retur.

  • Perioada de retragere de 14 zile se calculează din ziua în care dumneavoastră sau o parte terță desemnată de dvs. (alta decât transportatorul) ați intrat în posesia fizică a produsului.


2. Costul returului

 Returul este gratuit. Toate costurile de transport pentru returnarea produselor sunt suportate integral de ReduceriPeBune.ro.

 


3. Exercitarea dreptului de retragere

Pentru a vă exercita dreptul de retur, trebuie să ne informați în scris, înainte de expirarea perioadei de 14 zile, printr-un email trimis la contact@reduceripebune.ro sau prin formularul de contact disponibil pe site.

În solicitare este necesar să menționați:

  • numele complet,

  • numărul comenzii,

  • produsul/produsele returnate,

  • data primirii coletului,

  • opțiunea privind rambursarea (în cont bancar sau voucher de cumpărături).


4. Condiții de returnare

  • Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost livrate: noi, nefolosite, nedeteriorate, cu toate accesoriile și etichetele intacte.

  • Returnarea se face în ambalajul original, împreună cu documentele aferente (factura, certificate de garanție – dacă este cazul).

  • Nu se acceptă returnarea produselor care prezintă urme de utilizare, zgârieturi, deteriorări sau lipsa accesoriilor.


5. Produse exceptate de la retur

Conform legislației în vigoare, nu pot fi returnate:

  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau de igienă și care au fost desigilate de consumator (ex: produse cosmetice, lenjerie intimă, căști in-ear).

  • Produse personalizate conform specificațiilor consumatorului (ex: produse gravate, brodate, realizate la comandă).

  • Produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot deteriora rapid.


6. Costuri și rambursarea contravalorii

  • Costurile de returnare a produselor sunt suportate de consumator, cu excepția cazului în care returul este cauzat de o eroare a noastră (produs defect, greșit livrat).

  • Rambursarea sumei se face în maximum 14 zile calendaristice de la primirea notificării de retur, dar poate fi amânată până la recepționarea produselor returnate sau până la furnizarea dovezii că produsele au fost expediate.

  • Rambursarea se face prin aceeași metodă de plată utilizată la comandă, cu excepția cazului în care ați solicitat în mod expres altă modalitate (ex: transfer bancar).


7. Schimb de produse

Dacă doriți schimbarea produsului cu o altă mărime, culoare sau model (acolo unde este disponibil), vă rugăm să menționați acest lucru în formularul de retur.


8. Garanția produselor

Produsele comercializate beneficiază de garanția legală de conformitate de 2 ani, conform legislației în vigoare.


9. Contact

Pentru întrebări suplimentare privind retururile, ne puteți contacta la: